Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

söndag 27 mars 2011

Sömn med hyss

Ronja somnade ändå fint igår till natten efter att ha skippat sin dags sömn igen. Vid fem tiden hördes en smäll och sen kom det skrik. Ronja trillade ur sängen. Vi får flytta skyddskanten lite närmare mitten. Men fast det nu blev sommartid så sov hon sedan till lite över 10 :-)

Idag var vi och hälsade på Ronjas gammel mormor som blev super glad när vi var där. Ronjas moster var också där så Ronja var super glad. På vägen hem så stannade vi snabt via famo och farfar så Ronja fick ny blöja och en matbit. När vi sen kom hem vid fyra tiden så tänkte jag att nu är det fint för Ronja att sova dagsömn.

Efter lite gnäll tystade det i rummet. Men inte pga sömnen utan fuffens. Ronja hade klätt sig naken satt blöjan på golvet (bara piss), klättrat upp i hennes näst översta kläd låda, dragit en del kläder ut och sedan pissat i lådan. Hur hon klarat klättra så fint och inte skada sig, det förstår jag inte. Men en sak som är säkert så hon påminner sig massor om sin Mamma, likadan klätter apa. När jag var 3 år så hade jag klättrat upp 5 meter upp i en björk, min pappa fick mig lungt att klättra ner medan de andra stod nere och så på hysteriskt.

som ni ser på bilden så är byron ganska hög (123 cm)

Håppas natten blir lugnare :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar