Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

tisdag 29 mars 2011

Känkkäränkkä

Inatt sov Ronja hela natten <3 som tur. Men idag var Ronja igen sådan känkkäränkkä, ingen dagsömn. Förstår inte varför hon inte kan sova på dagen. Jag skulle själv vilja sova lite på dagen. Men nej de får inte mamma göra.
Förstår inte heller varför man hela tiden måste "slåss" med barnet för att få henne och sova. Varför det just nu har kommit sådant gnäll, håppas de är bara en fas och de går över snabt. Sedan har hon också blivit jätte snorig, håppas de också skulle gå snabt över.

I tillägg så hittade vi Ronja igen stående i näst översta byrå lådan, denna gången så var hon där för att byta musik. Vi måste flytta om den, är livrädd att den skall kippa över och hon skall bryta nacken.

Idag är jag 22+0 = nu börjar överlevnads möjligheterna, dock är dom små ennu och har många problematiska földer men ändå. Har fortfarande haft så mycket sammandragningar att jag varit rädd över att förlossningen skall börja. Håppas bara de skulle lätta lite. Ungen skulle få stanna ennu 16 veckor innte och mogna. 38+0 skulle vara perfekt för mig :-) Eller då 39+1 är också ok, för då skulle den komma på min födelsedag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar