Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

onsdag 7 september 2011

barnpark med skrik och bråk

Ikväll när jag var på zumba så han jag bara trena 30 min :-( Sen kom dom från barnparken och sa att Ronja skriker och inget hjälper.... När jag kom dit håppa hon upp i min famn och skrem åka hem, åka hem...

Håppas nesta gång lyckas bättre.

Ikväll när jag gick på vågen och mätte mig runt midjan, igen -1 både på kg och cm.... Så nu har jag 4 kg kvar av Ronja kg:na :-)

Trening 4 gånger i veckan och kollning över vad man äter :-) + Sen i Oktober skall jag träffa en personal trainer, de hörde 2 gånger med när jag blev medlem i elixa :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar