Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

torsdag 29 september 2011

Fullt upp

Märker att tiden räcker inte. Allt går så på minuten. Allt från när båd ungarna har vaknat... Sen när man försöker också sy gardiner och städa upp efter sig. Idag gjorde jag de, var så flitig men omg jag var trött efter att städa upp efter alla och i tilllägg sy en gardin, pumpa och vara på gympa... Nu förstår jag varför många hemma mammor dricker massa kaffe... Själv blir jag super sugen på shoklad när ungarna gnäller... Nu bara håppas jag på att Ronjas potträning skulle börja ge resultat...

Imårgon skall jag prova kahvakuula, tyngd kulor man tränar med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar