Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

måndag 5 september 2011

Tråkigt

Ronja har blivit snorig och så har hon lite stägring. Men de är ändå inget hinder för att håppa och bråka. Så fort jag har måsta göra något med Wilhelm så börjar det skrikas... Som tur har Ronja ändå ätit och druckit... Det är inte precis som om man inte skulle ha något att göra.... Borde också sy 19 gardiner.... Men de tar jag o börjar med en annan dag.

Idag börja jag med att skriva en matdagbok. Skriver upp allt jag äter och dricker... också sötsaker. Så får Frans sen räkna kalorierna, han e bättre på sådant.


Imorgån är det baby gympa igen :-)
På torsdag så skall jag pröva ngt nytt Fitness Fusion, en blandning av joga och pilates. Ifall jag int får övertalat Frans att komma tidigare hem så jag kan gå på bio och se Harry Potter, före den försvunner helt och hållet.

3 kommentarer:

  1. Du borde testa lchf! Det är helt super. Kilorna rasar men man får ändå äta gott och bli mätt. I början är det svårt att hålla borta sockersuget, men efter tre veckor försvinner det helt!! Jag rekommenderar. Är hittills på minus 6kg sen jag började lite före midsommaren.

    SvaraRadera
  2. Har nog funderat pröva, vet inte bara hur amning och lchf passar ihop. Kan hända att jag får vänta lite till för att kunna prova.

    Socker sughet är nog något som jag har annors också problem med... :-) shokladen lockar så mycket

    SvaraRadera
  3. Katrin Zytomierska (stor bloggare och kändis i sverige) har skrivit mycket om lchf bla om amning! Och det borde inte vara något problem. Kolla här: http://www.aftonbladet.se/debatt/debattamnen/samhalle/article12568941.ab
    Angående sockersuget så är det bara nolltolerans som gäller. Sen om man klarar det så försvinner det. Otroligt men sant!

    SvaraRadera