Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

lördag 10 september 2011

Ensam hemma

Ronja har åkt till famo och fafa. Frans far till en kaveris lande för att fira hans 30 års födis... Skulle också gärna åka men de är inte barnvenligt och de är på en holme. Så jag blir ensam hemma med Wilhelm. Då skall jag passa på att vila, se film, städa och sy gardiner mao skiter de sig och jag ligger bara på soffan och kollar film :-)

Håppas fran är hemma i tid imorgån så får jag gå på Zumba kl 17 :-) Har igår planerat massar träning in med en kompis :-) och speciellt efter eftergranskningen... har en jätte lång lista på allt jag vill pröva :-) och nu står dom inne i kalendern också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar