Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

onsdag 7 september 2011

Underbar Natt

Äntligen har man sovit lite. :-)
Wilhelm åt vid 10 tiden och sen först nesta gång vid 5 tiden. Då kom ju Ronja också mellan oss. Sen vakna båda barnen halv 10 tiden. <3 Ronja som 12 h och jag fick sova 2*4 h <3 Håppas de fortsätter...

Ikväll skall Ronja läggas 9

Min man var till tandläkaren idag... tydligen hade han hål hör hela familjen... 4 st. Bra att han var och blev fast så de kan borras. Jag e fortfarande så glad att jag hade 0 hål senast :-)

Ikväll skall det lite röjas och sen skall jag på zumba, nu skall mamma kilona (efter Ronja) bort och sen skall frane kilona bort... Domdär som kommer när du börjar sälskapa och blop så har du gott upp 20 kg.

Imorgån Harry Potter! Konstaterade att uch vad bio priserna har gått upp. 12 €!!!! kommer ihåg när det kostade 25 mk dvs ca 5 €... Mycket händer på 20 år.... Kommer ihåg när mamma sa att när hon var liten så kosta en karkki 5 penni... så vi blir likadanna, Våra barn kommer vara som ifilmen grown ups (adam sandler film) där ungarna undrar vad e dedär stora boxen bakom tv:n.... dvs antik tv :-) Och mobiltelefoner skall dom ju ha allt tidigare nuförtiden.... Kommer ihåg min första, en tegelsten som jag fick vid konfirmationen... som föll i havet som sedan bara öppnades och putsades som fungerade efter de... Nuförtiden så går dom sönder efter kort använding... Känner mig otroligt gammal...... Och nu är jag bara 28 :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar