Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

torsdag 29 september 2011

Utan blöja

Idag när jag och Ronja badade Wilhelm lät jag Ronja vara utan blöja... Tänkte ifall de skulle komma lite piss på golvet så är det inte hela värden och så står ju pottan brevid... Efter att jag hade badat Wilhelm klart och började torka honom.... Sa Ronja kakka... Hon hade kakkat 3 klumpar på ganska nära varandra på badrumsgolvet.... Sen trampa hon mitt i en... Då börja hon smågråta och klaga så hon gick direkt på badrumsmattan :-(

Sku så ha viljat att kakkan hade gott i pottan.

Sen ringde dom ju från modersmjölk centralen... dom har gjort fel på labbet istället för att testa mig på hiv och c-hepatit så hade dom tagit hiv och b-hepatit.... så nu får jag inte min mjölk pengar före jag varit på nytt blodprov.... Arg de e ju så lätt att komma till labbet när man har 2 små barn.

Alla som donerar mjölk måste testas på hiv och c-hepatit och all mjölk du donerar testas också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar