Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

tisdag 13 september 2011

skriiiiik

Är helt i dvala. De har varit non stop barnskrik idag... Ronja har varit omöjlig och bara skrikit. Och då när hon har varit nöjd så har Wilhelm skrikit. Nu väntar jag bara på att Frans skall få Ronja o somna så jag kan få en lugn ro... för första gången idag.

Imorgån skall jag på Zumba! Jippi, då slipper jag ut ur hemma mamma jobbet. Då skall jag pröva pulsmetare som jag fått livat av en kompis. Och ifall jag tycker om den så skall jag skriva till julgubben :-)

Att vara hemma mamma är otroligt tungt. Livet före barn var super lätt. Men endå så bestä gåvan är ju ändå barnen <3 skulle aldrig byta ut de. Fast man längtar efter lugn o ro ibland... Nesta veckoslut har vi inga planer! Jippi då får frans också äntligen vara hemma o sköta barn o jag får sytt gardiner. :-)

De värsta med barn är att dom skriker ibland, De bästa är att när de kommer upp till en och ger dig en kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar