Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

lördag 15 oktober 2011

AJ..... stop nej

Var idag på burlesque och caribian strip på Elixia. Burlesquen var super rolig, Caribian stripen tyckte jag inte lika mycket om... men en gång till skall jag nog gå på den.

Efter att jag kom hem och tömde torktumlaren så gjorde jag ngt fel för nu är halva höger sida av ryggen helt i knut... så ingen träning imorgån.


Håppas ryggen hinner återhämta sig tills torsdag för då har jag personal trainer igen :-) och de bästa, min kompis som också for med till elixia vill inte använda sina personal trainer gånger så nu fick jag 2 extra gånger! :-) super kiva. Vi planerar nu att gå på bio & middag i november för då kommer den nya Twiligt filmen ut :-)

Nu sallad och en film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar