Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

tisdag 18 oktober 2011

Mamma är bäst

Ikväll när Ronja skull läggas blev det igen skrik och bråk. Pappa brottades i ca 40 min. Sedan tog jag över. Höll Ronja i famnen gungade henne i 5 min, i början var de lite bråk men sen blev hon slapp och jag vaggade henne som en baby. Efter en stund lade jag henne i sängen då blev de lite gnäll. Jag packade henne och sa Mamma sitter brevid dig. 5 minuter senare smög jag mig ut. Äntligen sover ungarna. Håppas denna svåra läggnings stunderna lugnar sig snart. Fast sen igen så har hon ju fått en spruta idag...

Imorgån på baby gympa efter 2 dagars paus pga sjuk rygg :-)

Elixa har också nu kampanj, för varje gång man tränar donerar dom 10 cent till MLL Mannerhemin Lastensuojeloliitto fram till julafton. 17.10-24.12. Får se hur mycket jag får tränat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar