Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

måndag 24 oktober 2011

Pisun kom!

Idag har varit en bra dag!
  1. Fick lite städat
  2. Vågen misade mindre (-1 kg & -1 cm runt midjan)
  3. Hade trevligt besök
  4. Hade super fin träning:
 
15 min rask promenad/springning
styrketräning i 3 sett
15 min rask promenad
5 min spring
5 min cooldown promenad
5 min streching
Totalt:
1 h 28 min
medel puls 151
47 min in the zone
totalt bränt kcal 908!
 
Och dagen höjdpunkt! Ronja pissa i Pottan!!! Mamma och Pappa är så super nöjda!
Som belöning fick Ronja ett klistermärme hon fick limma upp på sin kartong, en kartong som jag hängt på hennes dörr och varje gång hon gör något i pottan, hjälper till eller annors lyder jätte fint då får hon ett klistermärke <3

För att krona veckoslutet så nu håppas jag på att mina kära barn vill sova hela natten..... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar