Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

onsdag 26 oktober 2011

IR Bastu & Pottans öde

Idag var jag på gymmets infraröd bastu. En speciell upplevelse, de sägs att den kan bränna ca 600 kalorier och skall vara jätte hälsosam. Nu är det bara att dricka massor av vatten, flera liter har jag redan klarat :-)

Ikväll så fick jag Ronja att sitta på pottan. Där trivdes hon länge men igen när pissan sku komma så var det brottom att komma snabt upp. Stående kom början av pisset då lyfte jag henne snapt på pottan så att resten kom dit. Ronja blir alltid lite orolig när de skall hända. Hon blev då jätte glad när resten kom i pottan. Jag sa nesta gång kommer allt i pottan :-) sen fick hon ett klistermärke igen :-)

Plakatet med belönings klistermärken är en hitt. Hon älskar att se på vad hon uppnåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar