Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

fredag 21 oktober 2011

Nya Mål

Igår var jag och träffade min personal trainer. De var andra gången (gratis) och nu tittade hon på min matdagbok.... Så vet vad problemet är, äter ibland för sällan och små äter hela tiden.
Hon gav lite tips hur jag kunde tex undvika de, med att ha färdig lagad mjölk kvark blandning med bär i färdiga portioner i kylskåpet, så bli man söt sugen så tar man ett par skjedar av den. De som måste fyllas på i lagret är mjölk kvark och gryn ost.

Hon la upp ett tränings program till mig också. Så idag tänkte jag börja. Men de består av muskelträning på gymmet. Så här är min vecko program:

Må:  total combat
Ti: baby gympa eller gym och stretching
Ons: gym
To: total combat
Fre: Junior och gym
Lö: Ledig dag
Sö: Zumba

Tränings sidan är ok, nu är de bara mat sidan kvar....... SHOKLAAAAAAD saknar dig ren!!!!!!

Total Mål: -15 kg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar