Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

tisdag 5 juli 2011

36+0

Idag var jag tidigt på blod prov. Efter de har jag varit med svärfar i gamla kämppän och fortsatte packa. 8 sopsäckar fick vi också ut. De bästa var ju att vi blev nästan klara :-) Ikväll skall vi fylla paketbilen igen (inte jag) och föra det håppeligen näst sista lasset. Sen måste ju vinden också tömmas.... håppas där int e så mycket saker men är rädd att där finns i allafall 10 lådor... I allafall är dom ju färdigt packade.

Idag är jag 36+0 i graviditeten :-) som e super fint, nu bara 7 dagar kvar och så skulle de vara samma som Ronja var när hon föddes. Så länge de är minst 7 dagar kvar och mest 22 dagar kvar så är jag nöjd och bara jag får allt klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar