Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

torsdag 21 juli 2011

Viriviri tööööt tööööt

Vad man kan bli så förbannad att man kan int göra ngt annat än att skratta... Remontgubbarna har tydligen klippt sönder alla brandalarms grejorna.... Alltså vi har branalarmsystem som fungerar med el som är i bästa klassen :-) Under remonten frågade byggmästaren mig, vill ni spara brandalarmsystemet eller skall det tas ner, vi svara spara för det är ett jätte dyrbart system. Nå idag kom gubben från alarmsystem bolaget för att koppla det.... De går int, nån IDIOT har klippt kablarana.... Så nu får man IGEN skicka klagomål till remontfirman... Håppeligen går kablarna att fixa från övre vägen men JAG TYCKER ABSOLUT att detta är ngt vi inte skall behöva betala, Jävla remont gubbar.... NU är det bara att håppas på det bästa eller så får dom betala skadestånd och ta ner systemet... Varför måste alla bråka med MIG!!! Man blir helt galen med allt detta.

Var till rådgivningen också idag, allt var bra, ungen är lagt sig helt dit nere och dom menar att det kommer en lång baby... Och det borde int vara länge kvar... dvs när dom för över 5 veckor sedan med god tur 2 veckor till... Och annat jo, vädret.... det e fint med varmt väder med måste de vara så tugnt... Nu behövs det regn igen eller en sväng till kvinnokliniken! + Idag hitta jag brev från esbo stad i postluckan.... Dom stänger vårt vatten den 26.7 från 8:00-18:00 Jippiii! Då när man kanske just kommit hem från kvinnis.... I sånafall om jag har så tur och ligger då på kvinnis kommer jag säga att dom måste hålla oss en dag till för vi har inget vatten.

Efter rådgivningen var jag hemma tog det lugnt på soffan och såg en film med pizza och glass... har gått ner nu 3 kg på 2 veckor så nu kunde man med gott sammvete äta lite mera :-)

Nu inga mera dåliga nyheter till mig, det börjar räcka för en dag.... Ikväll måste badkaret prövas :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar