Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

söndag 24 juli 2011

En slö dag, nestan

Idag har varit en sådan dag som bara seglat förbi... Har mått jätte illa och sen har jag haft svindel och ont i ryggen... Nu börjar jag få spader av att vara gravid... Var finns håpprepet... Har spenderat en del på sängen och försökt vila. Sen har Ronjas mofa varit här och satt upp häst borden som jag har köpt i 1994 när jag var med mina föräldrar i England... 17 år och nu är den uppe ;-) bättre sent än aldrig. Sen fick vi uteförådet putsat så nu kan den fyllas med lådor man inte vill öppna. Sen fick Frans flyttat två blombuskar och en ros så nu har har vi ett tomt område vart vi sedan skall plasera sandlådan.

Nu lockar sängen igen... Bara ungen kommer i natt... varje morgån vaknar man och är besviken.... Ser fram imot att graviditeten skall vara över men inte till att pressa ut den...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar