Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

måndag 4 juli 2011

upp packande....

Över 200 flyttlådor och möbler totalt att putsa packa upp och sätta undan.... De tar så lång tid... Idag har jag hittills fått 5 lådor upp och halva bokhyllan bygd tillbaka, obs den ligger och kräver inte lyftninga av mig (för ni som oroar er att jag gör för mycket). Håppeligen kommer min bror o slutför byggandet :-)

Sen kom ju Espoon lasipojat idag, äntligen och tog måtten. Dom lovade att senast till nesta vecka skall allt vara klart :-) Håppas bara att vi får allt klart samtidigt och flyttat in före babyn kommer :-)

En sak jag måste berätta, men är alltid för "koviga/tuffa" för att söka sig till läkaren i tid. Ett fint exempel. Min man har klagat nu en längre tid hur hanns ena tand värker massor ifall han tuggar med den. Efter många påpekande så fick jag honom att beställa tid. Idag var han då till tandläkaren... jätte djupt hål som dom borra. Sedan fick han bara en fortsättnings råd som är 50/50 ifall tanden börjar värka måste han genast på tand jour och få rotbehandling. Måste bara säga så går det när man är envis och inte årkar ta sig till doktorn i tid... Så de skall bli spännande ifall vi båda måste iväg i natt. Då sa jag bara till min man att då får han klara sig med lustgasen tills babyn e ute och sen efter de åka på rotbehandling. :-) Håppeligen så klarar vi båda oss i natt med att inte behöva åka någonstans.

Nu tillbaka till huset...

1 kommentar:

  1. Ennu bara de ifall någon dera måste hända i natt så håppas jag de e min man som måste få rotbehandling än att jag måst föda... Int för att vara hämsk men heldre att min man får lida än att babyn kommer för tidigt.

    SvaraRadera