Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

söndag 17 juli 2011

Bastu

Vår nya basta e så underbar... Efter att nu ha bott i stan utan bastu så länge.... Så skööööönt med egen bastu. Ronja älskar ju att bada bastu så hon blev jätte arg när hon sku ut :-) På hösten blir det nog att årdna flera bastukvällar kan jag tänkas...

Nu skall vi åka och tömma det sista från gamla legenheten. De sista småskräpen som man int vet om man skall kasta eller spara... Håppas på att ta med så lite som möjligt.... Och imorgån! Då får vi vitrinskåpen <3 Då blir vi av med många lådor.

Annors är det nån som har behov av packnings material och lådor så delar vi gärna med oss av de vi tänkte slänga....

4 kommentarer:

  1. Vi behöver lådor :) Det blir ju flytt för oss i slutet av augusti... eller när nu Fille och Madde flyttat ut!

    SvaraRadera
  2. De finns packnings material också + lådor, meddelar. hurudanna storleks lådor vill ni ha, endast stora eller också mindre?

    SvaraRadera
  3. Bara stora räcker tror jag... Vi har också några kvar från när vi flyttade in. Vi har ju bara hunni bo ett år! Ska kolla lite hur många vi sku behöva... Tack så mycket :) Och armbandet kan jag fixa som tack!

    SvaraRadera
  4. Oj så fint att du kan fixa armbandet. Då håppas jag att jag får massor lådor upppackade nu, hur är det med packnings material? skummplast osv för glas.

    SvaraRadera