Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

fredag 15 juli 2011

Shopping på Ikea

De blev ju sen också Ikea idag.... och vitrinskåpen var förståss slutsolda och på måndag får dom först in nya. Men allt annat smått skräp fick vi som duch matta, roskis, pall till Ronja och lampor till barnens rum :-) De som var mäst synd är att dom inte hade kokos topparna mera :-( De har varit ngt jag alltid köper när jag går på Ikea.

Fick nog en del sammandragningar igen under shoppingen men inget som skulle vara på riktigt... Så idag kom det ingen baby ennu, får se hur länge jag nu får gå o vänta. När det bästa som min man sa då att för att den baby stannar så länge inne så kommer den bli jätte stor och förlossningen kommer vara mycket värre och längre... Lite som han då sa när jag höll på att krysta ut Ronja och jag fråga hur mycket syns de så då sa han bara nästan ingen ting.... Grrrrrr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar