Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

onsdag 6 juli 2011

Idag var jag till 5 kantens rådgivning för sista gången, nesta gång är det på nya stället. De som var bra att allt var bra med mig och babyn, dom menade att mitt hemoglobin var så super bra att jag troligtvis aldrig hamnar äta järn tabletter :-)

Ronja vaknade redan 6 i morsse men som tur fick jag sova till 9 medan svärmor tog Ronja. När jag kom hem efter rådgivningen så hade vi lite mamma dotter tid <3 vilket var jätte fint eftersom de har nu varit så mycket hela tiden. Håppas jag får huset klart så vi kunde flytta in så att Ronja också hinner bo där en stund före babyn kommer. Men som sagt har jag nu den senaste tiden flera gånger upplevt att nu kanske de kunde börja.... Håppas bara att sen när de börjar så börjar de på samma sätt som med Ronja, att vattnet går. För då vet man ju att nu kommer det att hända.

Idag var jag då också med en god kompis till huset och packade upp lådor. Vi var produktiva och fick 10 lådor tömda :-) 10 låter som en stor mängd men sen när man tänker hur många vi har totalt att packa upp så låter de så lite. Men de är så skönt att man börjar se också framsteg i hemmet, att de minskar med lådor.

Imorgån skall jag träffa byggmästaren igen så får se vad domen nu är... med hela grejen... Håppas dom får allt klart imorgån så då är de bara kvar att glas pojkarna kommer och instalerar bastuglasen och lite skjutdörrar. Sen e de bara de sista städandet och så har vi vårt nya hem <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar