Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

måndag 18 juli 2011

Byggande av Ikea....

Idag har jag och min svärfar fått bygt det första Ikea Hemnes Vitrin skåp, hittade för det första tryck fel i ritningarna... dom hade ritat en planka spegelvent.... Men de var inte det värsta. När jag öppnade paketet och tog fram manualen... 43 hela sidor.... Nå nu är det ena skåpet på plats och imorgån byggs det sista. Och sen skall lådorna med våra tusenvis av fin glas diskas och in i skåpen... Alltså en heldags jobb.

Sedan kommer också glaspojkarna för att slutföra sitt arbete.... Håppas dom nu får gjort allt på en gång. Imorgån är jag också 38+0 dvs 1 vecka längre i graviditeten än vad jag var med Ronja när hon föddes.... Det känns som om man har överskridit deadlinen med massor... Så länge ungen kommer ut före jag fyller år så är jag glad. Har nog haft sådanna sammandragningar igen idag så skulle inte bli förvånad ifall ungen skulle titta ut inatt.... Fast så har jag kännt i över 5 veckor redan... Börjar bli lite trött på detta och så har dom ju också nu lovat +36 C till helgen, så en sval kvinno klinik låter lockande :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar