Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

fredag 29 juli 2011

Flygeln har flyttat in

Igår gjorde jag flyttanmälan och idag kom flygeln... undrar riktigt vad babyn ventar på.... till sin pappas födis...
Ikväll skall det bli bastu så håppeligen skulle vattnet gå. Förstod på min pappa att när min mamma har fött mig och mina syskon har det börjat med att vattnet har gått och ca 2 timmer efter har vi alla varit ute... Så när det tog 7 timmar för Ronja efter att vattnet gick så tog min första förlossning längre än min mammas alla 3 förlossningar... Får se hur snabt denhär kommer.

Igår fick jag också sista ikea bokhyllan bygt, En till arbetsrummet, så nu får vi massor till lådor tömda :-)

Ronja har valt nu att i flera dagar vara "nakupelle" alltså bara springa omkring i blöja. Det förstår jag, de e ju så hett. Skulle själv också springa omkring halvnaken ifall man skulle ha gardiner som döljde så ingen kan titta in :-)

Imorgån fyller min pappa år 56 år, så vi åker dit om inte han får istället komma o hälsa på till kvinnis... Håppeligen skulle det bli heldre den vägen att han får dra sig till stan än vi till norra esbo :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar