Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

onsdag 20 juli 2011

Glas i många lådor

Nu är äntligen båda vitrinskåpen uppbyggda :-) de ser ut så här:
Är själv jätte förnöjd + att dom var inte så jätte dyra heller. För när jag har försökt hitta vitrinskåp så på alla andra ställen kostar dom så förfärligt mycket + är dom inte lika fina. Men nu har vi två fina vitrinskåp som skall fyllas *suck* Det blir ett stort arbete att fylla dom, när allt måste handdiskas på vägen. Om man bara skulle få allt klart idag så kan jag sen kanske få fara och föda ;-) Börjar vara så färdig.. Jag tror slemproppen gick igår men det betyder inte att förlossningen skulle börja genast... tyvärr kan de gå upp till 2 veckor... Med Ronja så gick slemproppen 2 dagar före hon föddes.. Dvs kanske ett till Torsdags barn :-) Då blir Frans glad, sitta mitt i sommarens varmasta dag på kvinnis... igen.... nå de är antingen kvinnis eller jobbet för honom :-)

Men nu skall jag fortsätta så kanske jag hinner få glas lådorna tomma idag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar