Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

lördag 30 juli 2011

Födiskaffe

Idag var vi och hälsade på min pappa som fyller 56 år. Där fira vi med kaka och kaffe. Jag drack hallon blads grönt te.... Om de sku sätta fart på babyn. Efter det for vi av och an och hälsade på Ronjas moster. Hon har ett eget trädgårdsland som är fullt med massor godsaker. Hon skickade med blåa potatisar (kongo potatis) sötare och jätte goda, sen gul och grön zukini samt en gurka. :-) Ronja tyckte om att håppa på trampolinen tillsammans med moster.

Påvägen hem så åkte via en bensinstation så frans skulle få några bastuöl, så han tanka och jag gick in... Jag köpte två ljusa halvliters velkon och det var några som titta lite snätt när jag och min stora mage köpte öl... Öl till frans och en godispåse till mig :-) Nu är bastun på och vi skall få den kalibrerad :-) Kanske den sätter igång förlossningen... eller så har jag provat massor på engång så kanske då.... :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar