Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

tisdag 2 augusti 2011

Beräknade dagen

Idag är det beräknade dagen och fortfarande ingenting, förståss har jag ju haft samma gamla sammandragningar men inga riktiga. Nu har jag varit 3 veckor längre gravid än vad jag var med Ronja. Det är intresant hur olika graviditeterna kan vara. Håppas ju ennu att ungen skall komma idag.... men lite håpplöst ser det ju ut, klockan är ju nestan 21, så det får bli en bra film och glass istället.

Hela dagen har ju gått sådär lite i dvala, man bara väntar och väntar. Lite som när man var barn och väntade på att få öppna julklappar. Mitt nesta steg nu är att fylla kalendern med program, då måste ju babyn komma :-) så man får avboka....

Det känns som om denna baby är en mycket större avbild av min man än mig. För jag är jätte otålig och oftast punktlig och i tid men nu ser det ut som om denna blir en sådan som största delen av min mans släkt (när det gäller annat än arbete). Som vi säger: Den akademiska kvarten och den "släktiska" halvtimmen och sen har vi en i släkten som får den M:iska timmen... :-D

Väntade fortsätter....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar