Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

söndag 28 augusti 2011

Horror Natt

Nu börjar man bli ganska färdig när de igen går så att man inte får sova. Nattens sömn bestod först av ca 1 h sen vakna Wilhelm o skulle ha mat sedan sov jag 30 min och vem väcker mig sen jo Frans för han skall o sova??? Förstår int varför han måste väcka mig när han skall lägga sig. Förstår int men att man kan vara tyst mitt i natten? Sen hörde jag ett ljud... Då gick jag o kolla Ronja, STORT misstag. Hon vakna o skulle komma mellan oss. Men somna om mellan oss gjorde hon först efter 2 h efter. Då skulle hon både se stjärnor o dricka före. De har ju varit en jätte het natt o vi fick öppna flera fönster under natten när luften tog slut + att hon hade blöjan proppfull. Nåja efter att hon somna om fick jag sova 2 h o sen vakna Wilhelm. 2,5 h timme senare efter pumpning 2 blöjor o en blogg skrivning, värkar han ha somnat om i min famn.

Nu tillbaka till sängen ifall 3,5 h natt sömn kunde bli lite längre....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar