Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

onsdag 31 augusti 2011

Tränings dag

Idag så vakan Ronja redan 8:30 när pappa smälde dörren... Vilket var bra för nu får vi hennes dygnsrutiner fixade... Min plan 9-9 :-)

Famo kom hit och var med Ronja medan jag och wilhelm åkte till Elixia på baby gympa, som var jätte roligt. Wilhelm tyckte också om de. När vi kom hem så var han snäll och sov medan Ronja fick leka lite till med fafa under tiden jag fortsatte packa upp och sortera lådor. Fick köket fixat :-)

När frans kom hem så tog jag Ronja och åkte tillbaka till Elixia. Ronja för att pröva barnparkering och jag för kahvakuula men som jag inte fick gå på för man måste vara i god tid fast man beställt tid. Dom ger bort beställda tider 10 min före lektionen skall börja... GRRRR de kunde dom ha sagt när man blev medlem. Så jag fick gå på streching istället.

Ronja trivdes på barnparkeringen så vi skall försöka att iframtiden så skall hon vara där varje tisdag morgån när jag och Wilhelm är på babygympa :-)

nu o sova.... trötttttt

2 kommentarer:

  1. Får Wilhelm faktiskt redan gå på babyjumppa?? På mitt gym får man börja med det först när babyn är 3 månader, J var 4 mån och jag tyckte det var riktigt passligt.

    SvaraRadera
  2. Man får jep. Men de e ju klart att så länge han e så liten så skall man göra allt på hanns vilkor dvs att huvudet är hela tiden får stöd. + får ju int träna igentligen före man har varit på eftergranskning så då måste man också ta de super lungt. Så lämpligt för mig och Wilhelm :-)

    SvaraRadera