Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

måndag 15 augusti 2011

vågen

När man första gången tänker på vikten efter graviditeten... mmmm så håppas man att förlossningen skulle ha tagit de mästa. Sen när man stiger på vågen första gången efter....

Som tur gick jag bara upp 14 kg med Wilhelm, 12 kg gick bort med förlossningen och en vecka. Så nu har jag bara 2 kg kvar. Men sen de tråkigaste jag har ju ytterligare 6 kg kvar från Ronja... Om man skulle bli av med dessa 8 kg så skulle jag vara nöjd fast mera vill man ju bli av med. Håppeligen hjälper vårt kylskåp mig ;-)

När man har side-by-side kylskåp/frys som spottar ut isbitar och kallt vatten, som då ger mig större lust att dricka mera vatten :-) Kanske de också blir svårare att äta skräpmat när man har två småbarn som skall ha mitt fulla uppmärksamhet hela tiden. Får se hur de går :-) Får väl klämma in träning och hälso mat i planen också :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar