Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

måndag 29 augusti 2011

Första dagen ensam hemma med barnen

Inatt fick jag sova :-) På morgonen vid 11 tiden kom Ronja till vårt sovrum. Sen fråga hon efter pappa, jag sa att pappa är på jobb, då sa hon pappa hem :-)

Som tur är Ronja inte den mäst krävande på minuten  med grejor så får hålla med Wilhelm som sen igen är fullt krävande. Idag har dagen bara flugit förbi, vi var avoan med Wilhelm till rådgivningen o visa napan. Där är en stump som inte lossnade, så dom fick igen sätta sådant ämne på så den skall "vissna" bort. När vi kom hem så var ju Ronja och fafa i full fart med bilarna på Ronjas nya bilmatta. Wilhelm var vaken i nästan 5 timmar i sträck och sen när han int var missnöjd så behövdes jag med Ronja. Sen äntligen när jag fick honom att sova och kunde börja tömma lådor så måste fafa åka... Typiskt när man äntligen kan börja. Med Ronja kan man inte öppna lådor pga då skall hon hjälpa och vill inte att hon packar upp glas grejor.

Längtar till när rutinerna börjar fungera....

Imorgån skall jag och Wilhelm på vår första babygymppa och sen på kvällen skall jag på kahvakuula timme :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar