Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

torsdag 25 augusti 2011

Ut från huset

När jag fick Ronja så han jag vara endast 2 dagar hemma före jag sen lämna Ronja för att shoppa lite. Nu har jag redan märkt att när man fick barn nr 2 så blev det svårare. Fast jag pumpar. Lämnade honom här i förrgår bara för att åka till butiken av och an. Måste få lite tid att lämna honom igen bara så han inte blir allt för mammas pojke ;-) När träningen börjar på Elixia så kommer jag ju lämna honom alltid 2 gånger i veckan för en stund.

Igar var jag då med Wilhelm på massa ärenden, börjande vid rådgivningen var han fick någo konstigt ämne på naveln, stumpen hade lossnat men en liten bit som borde också lossna hade int. Dom menar att det är jätte vanligt och ämnet dom satt på skall hjälpa den att lossna. Han vägdes och mettes också, 53 cm och 4245 g <3
Dom sa på rådgivningen att han lagt på sig super bra <3 Sovande har han också blivit bättre på, speciellt på natten :-) Håppas det bara blir bättre och inte såsom jag hört att många har haft bra i början och sen har det blivit värre.

Vi var också på lite shopping igår, meningen var att köpa amnings skjortor... De hitta jag int så de blev lite grejor åt Wilhelm istället, en svart beatles body med mössa, gröna byxor och en söt pupu pyamas. Sedan var vi och hämtade mitt trenings kort från Elixia, där fick jag samtidigt en rundtur, jätte frecht ställe, ser fram imot att börja träna där, har massor jag vill börja göra :-) Nu har jag trenings motivation men nu saknas bara läkarens tillstånd och barnvakt. Fast dom har ju barnparkering på Elixia, där e minimi åldern är 3 månader eller när babyn kan hålla upp sitt huvud. Fast jag har en bättre barnparkering Famo <3 dit skall Wilhelm en gång i veckan och Ronja en, bara för en stund så jag får trenat med det andra barnet. Så får Ronja också lite "laatuaika" med Mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar