Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

fredag 5 augusti 2011

Extra UL

Idag åkte vi tidigt till Kvinnkliniken, inte pga det jag håppades men på ett extra ultraljud. Barnmorskan kollade att ungen var rätt väg :-) Vilket ungen var. Är så övertygad att det kommer att komma en sådan mammas pojke/flicka som är så fast vid mig att jag int kommer få göra ngt.

Nu skall jag börja IGEN ringa runt till alla dessa slöflockar om hur och när dom kommer hit och jobbar... Skulle vara skönt med badrumsdörr. Varje gång jag vill ta en varm lång duch kommer Ronja inspringande, klär av sig allt och slänger blöjan i Roskisen, vilket är en till sak som hennes pappa inte kan, alltså sätta blöjan i roskisen. Sen skall hon också ducha/bada....

Nu har vi ju då äntligen fått net samt en sparande digi box, vilket gör så att jag kan åka o föda utan att missa mitt sommar program, Biggest looser! Har så fastnat i den. Roligt att se på klumpar som tränar medan jag ligger på soffan. Fast sen när babyn är ute så skall jag igen börja träna. Har planerat att fortsätta på rock the pole för att få magen i skick och sedan promenader samt dvd träning. Har massor av tränings dvd:n zumba, Jillian Michels, pilates osv. Och sedan ngt som Frans skall få äran att skaffa som pressat 2 barn ut gåva;
Kinect sensor till vår x-box 360 med spelet Dance Central. Då borde man ju bli smal och fin till Julen...

Väntan fortsätter....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar