Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

måndag 22 augusti 2011

Börja träna

Har bestämt mig att börja på gym, vilket är perfekt för nu kom elixa ut med erbjudande (endast 22&23.8) bli medlem o du betalar ingen anslutnings avgift och tränar aug & sep gratis + 2 gratis gånger personal trainer :-)

Tänkte att jag skulle bli av med "ronja kg:na" och sedan förståss "frans kg:na" ;-) Endast Wilhelm kg:na är borta :-)

Planen är att en gång i veckan baby gympa, en gång i veckan barn gympa, en gång i veckan kul träning (kuula treenit) och sedan något annat som body pump, pilates... Skall bli super roligt + att en av mina bästa kompisar kommer också att börja så jag och ronja får besök på treningarna en gång i veckan + jag får mamma sälskap en gång i veckan :-) Samt famo och fafa får en gång i veckan för en stund Ronja och en gång i veckan för en stund Wilhelm och frans får båda barnen för en "längre stund" båda barnen ensam :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar