Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

tisdag 14 juni 2011

33+0

Igår hade vi vårt 11 års dag och Idag har vi vårt 3 års bröllops dag. Så tiden flyger snabt förbi.

Var idag på det extra UL... livmodermunnen var mjuk, halsen sjunkit med 1 cm, och så var jag ennu öppen 1 cm... Läkarn sa nu har du inte mycket kvar... Nu håppas jag bara att ungen skulle vänta ennu 2 veckor. Då sku ungen vara 35+0, Idag är jag då 33+0. Borde ju ta det lugnare men de e inte så lätt, har haft massor nu. Men som tur är bröllops helvetet över. Nesta grej är Ronjas 2 års kalas, som vi skall hålla på lördag. Svärmor säger att jag borde skuta upp de men vill ändå att Ronja skall få kalas och skulle jag skuta upp de så blir de för nära med flytt & baby osv...

Packa packa packa och städa.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar