Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

torsdag 16 juni 2011

Äntligen!

Byggmästaren ringde just och vårt kök gick igenom slut granskningen. Så nu får dom stänga väggen och då är köket färdigt :-) Idag och imårgon bygger skåp gubbarna ihop skåpen så sen är det inte mycket kvar.

Bara små lister och gardin skenor. Sedan måste vi fundera ut vad vi skall göra med våra trappor, dom byggs ju inte av sig själv. Håppas min pappa kan komma o fixa. De skall bli skönt att få flytt rumban i gång :-)

På lördag skall vi fira Ronjas 2 års födelsedag, kanske man skulle be gästerna att ta med ett par flytt lådor påvägen hem ;-)

Ronas nyaste hyss, förutom att håppa på sängen, bordet och soffan så idag vaknade hon klockan 7, hon fick ny blöja och sen kom hon o sov mellan oss. Vid 10 tiden vaknade jag av att min telfon ringer till min bästis... Ronja hade börja ringa henne och satt luren vid mitt öra. Som tur var det henne hon fösökte ringa o int nån annan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar