Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

fredag 10 juni 2011

TJ 3

Var idag till rådgivningen och som tur var ennu allt bra me babyn. Mitt sf-mått hade ju förståss vuxit mera så får se vad de säger nesta tisdag på ultraljudet. Blodtrycket var också lägre, bara 99, har aldrig haft så lågt blodtryck...


Idag har jag tillsamman me en pålitlig god vän fått packat en hel del nya flyttlådor :-) så skönt att få hjälp ibland. Nu har jag börjat gå igenom massor mina grejor och kommit fram till att jag har massor jag kan ge bort, så har tex gett doftljus som tack tillsammans med middag förståss till mina duktiga packhjälpar.


Nu är det bara tre dagar kvar före jag blir fri. Då e de slut strässsad med sommarens bröllop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar