Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

fredag 17 juni 2011

Bort tappade nycklar

En dag hade jag tappat mina garage nycklar, jag trodde jag satt dom in i handväskan i samma fack som alltid. Var helt förstörd över de för jag har alrdrig förr tappat nycklar. Fick då lånat min svärmors exemplar. Sedan satte de in beställning för att byta lås och nycklar.

Idag när jag skulle ge svärmors nycklar tillbaka så var dom borte. Gråtande så sökte jag över allt. Sedan tömde jag väskan och till min förvånan hittade jag ett hål i min esprit väska i de samma facket jag alltid sätter mina nycklar. När jag sedan började söka hittade jag först mina nycklar sedan leppomada, tuggummi och till sist hittade jag min svärmors nycklar. Nu är jag glad över att jag inte har varit slarvig men endå lite besviken på mig själv att jag ändå inte sökte så noga första gången. Håppas bara nu att dom får stoppat beställningen på lås & nycklar.

Nu har vi ätit kanapeer med kungskrappa på och ätit hollendska jordgubbar :-) Nu skall jag vila ut för morgåndagen! Kommer nog inte att blogga så här många gånger imorgån ;-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar