Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

fredag 17 juni 2011

Städ dag

Nu är man helt slut, har städat hela dagen som tur har jag inte varit ensam. Ronjas famo har varit och hjälpt.
Så nu är allt inhandlat för imorgån, dammat, damsugits :-) Imorgån kommer min syrra med engångs talrikar före kalaset och hjälper sätta fram grejor.

Och på Söndag!!! Då skall vi kolla nya hemmet och eventuelt föra dit redan städsaker. För nu borde de vara klart för slutstädning :-) Äntligen!

Så nu är det sen bara att packa resten... Som tur har jag fått en del hjälp och alltid när jag har haft packnings hjälp så har mina hjälparen ALLTID fått en belöning, det har inkludera middag & dryck samt sedan lite doftljus eller skönhets produkter. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar