Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

onsdag 8 juni 2011

Pipi Dag 2

Igår hade jag hela morgånen och eftermiddagen konstant illa mående. De var en känsla att jag skulle vilja spy. När jag konstaterade att jag årka inte ta mig upp för att ta Ronja med mig ... Fick ringa efter svärfar, som var super snäll som kom mitt i bröllops strässen för att hjälpa.

Nu är min största rädsla att ifall nu babyn skulle komma, vad skall jag göra med Ronja... Blir de brottom så hinner ju inte Ronjas famo och fafa hit o då blir de ju hemma födsel eller så får jag ju bara ta Ronja med till förlossningen... Håppas vi har hunnit flytta så vi bor närmare Ronjas famo och fafa.

Ringde rådgivningen idag för att jag fortfarande mår illa... Så imorgån måste jag på blodprov o då får jag typ igen ringa o be att famo eller fafa kommer o kollar Ronja de 10 min jag e borta o ronja sover. Dumt när domdär blodproven måste tas så tidigt. + att blir jag värre måste jag ta mig till sjukhuset.. vad skall man då göra med Ronja, har dom familje rum eller...

Längtar så till söndag för då har Ronjas släktingar gift sig sinsemellan o jag får mera tid till mig o babyn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar