Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

fredag 24 juni 2011

Slut städning

Idag städa jag 6 h i nya huset. Jag kan int förstå hur nycket de kräver efter en full remont. Värsta är ju de att man fick ju inte edes hälften gjort.

De som jag fick gjort, damsugit, köks skåpen nästan klara, flick wc:n och sedan vissa ytors damm torkat. Man måste ta i beaktan att jag är 9 månader gravid så kunde inte jobba så hårt. Men som tur fick jag hjälp av min svärmor som nästan alla köks skåpen torkade.

Så nu är det kvar, resten av köks skåpen, fönstrena, hjälpköket, alla skåpen, stora badrummet, pojk wc:n (jag vägrar röra den), damsugning och sedan tvätta golv.... Mycket framför en...

På onsdag bliv vår stora flytt dag! sen på under nesta helg så flyttas de sista så har vi vårt hus <3

Nu har jag bakat Ronjas 2 års kaka, för jag tycker de e jätte viktigt att man får kaka på sin riktiga födelsedag. På Lördag fyller hon ju redan 2! Tiden går så snabt! Men snart har vi ju baby igen så då får vi känna den härliga baby doften som går så snabt över...

Så kan midsommarn kan börja! Glad Midsommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar