Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

onsdag 29 juni 2011

Flytt dag

192 lådor och möbler sammanlagt buret in till nya hemmet av mig (minst), min man, min syrra, min bror, min pappa, min svärmor och svärfar.

Våra första gäster var bara 2 ormar, först en huggorm som min syrra höll på att sitta på och sen en snok. Håppeligen ser vi inte dom på nytt.

Efter en hel del jobbande fick jag massor hårda sammandragningar.... men som tur lugna de sig.... får se om de blir kvinnis inatt... Ifall den skulle komma inatt (30.6) så skulle den ju komma på min mammas födelsedag men då ändå i bara vecka 35+2

Imorgån fortsätter vi med nya hemmet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar