Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

tisdag 7 juni 2011

Spa och sträss

Idag fick jag gå på spa <3

Fick fotbehandling, handbehandlig och ansiktsbehandling, De var super skönt att få allt gjort. Speciellt nu rakt före bröllop och före babyn kommer. För på hösten hinner man ju inte direkt...

Kan int förstå hur strässigt allt skall vara nu, remonter, flytt, bröllop, barnkalas, gravid, ronja, fester osv och allt skall vara klart före jag är 37+0 som är då 12.7 och dit är ju bara 35 dagar kvar!

Ronja har börjat kalla min mage för poika (pojke) men sedan när jag hitta min 8-boll (spå boll) som sedan sa att de e 50-50 och så sa jag högt kanske de sen int heller blir en pojke så börja Ronja gråta... Också när det blivit tal om att babyn skall få mammas mjölk så blir Ronja ledsen, hon tror ju att hon skall få mindre. Det skall bli intresant o se hur de hela kommer att gå o i nytt hem.

Hittils har jag med ett par kompisar fått packat 35 lådor och frans har packat exakt 0... hur kommer de sig att men klarar inte göra något själv. På lördag var han på polttare vart han skulle fotografera med en super bra kamera som var lånad av hans pappa... när nestan hela dagen var över märkte han att kameran hade inget minneskort......

De som får en på extra glatt humör är idiot billister... sådanna som parkerar snett så du har 15 cm utrymme att få ett barn in i bilstolen eller de som parkerar framför garage dörren eller bara annors bara kör underhastighet..... skulle de int vara olagligt och jag inte hade haft ronja i bilen så hade nog mittfingret varit massor uppe.

Längtar till Söndag! för då e de första bröllopet över. Vilket e också de sörre, när man e brudfrämma som jobbat massor med de att de skulle bli den bästa dagen för bruden... Efter de så återstår mindre grejor + Flytten. Så huset borde vara klart nesta vecka men man vet ju aldrig... Massor små grejor som dyker hela tiden upp...

Imorgån har dom iallafall lovat över +27 o sol, så vi skall försöka hålla oss ute...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar