Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

måndag 20 juni 2011

Vatten - hur kan de vara så roligt

Idag skedde de igen. Har varit så supertrött så jag slocknade på sängen en stund. Under den tiden hade Ronja snällt gått till köket plundrat lite smörgås kex (gjorda på mjöl o vatten). Något värre hittade hon inte på. Pingu hade varit en bra tids grej och sedan kom hon snällt och lekte med sin doktors kass (som hon fick till födis gåva). Nu så testar hon stetoskopet att man lyssnar på babyn i mammas mage :-)

Efter att jag vakna och märkte att jag slockat... Nå då fick hon sin vatten flaska och jag fortsatte vila ryggen på sängen samtidigt som jag spelade på min mobil så jag skulle hållas vaken. Inte en lång stund senare så kom hon helt dyblöt och bad efter mera vatten.... Frågade har du druckit allt? Hon försökte dricka o sa sen på finska kommer ingenting. Då frågade jag har du hällt ut allt? Inget svar.Tittade in i vardagsrummet..... glasbordet var en pöl och samma med golvet. Så de var bara att hämta handdukar. Som tur han de inte vara länge... Snart skall vi skaffa barn bassäng och ha den på vår lilla gård så skall hon få leka villt med vatten ute.

Som tur är min dotter så duktig att hon vågar inte göra hyss när inte mamma är på plats och vet att ngt sker :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar