Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

onsdag 29 juni 2011

Sista Natten

I Natt är sista natten jag sover i vår nuvarande legenhet... 3,5 år hann vi bo här... lite synd att de gick så fort men sen så skall de bli super fint att komma till nya hemmet. Fast där sover vi inte första natten imorgån för de kommer vara kaos. Som tur att famo och fafa bor nära så ronja och jag kan bo där, frans stannar ennu i stan o bor på madrass. Tills vi då har fått flytten över eller då när babyn kommer så senast då.

Imorgån kommer min syster, bror och pappa samt Ronjas fafa och hjälpa frans och mig till att flytta. Som tur kan famo vara med Ronja början och sen får min syster ta över :-) Så imorgån blir igen en jätte lång dag.

Nu skall vi fortsätta packa lådor

Jätte rolig sak som Ronja har lärt sig idag: JA TACK! <3

2 kommentarer:

  1. Lycka till med flyttande! Själv tycker jag det är det värsta som finns att flytta... Allt i ett enda kaos. Inte så kiva att de lovar nästan 30 grader för er flyttdag dessutom. Hoppas allt går bra! Försök ta det lugnt...

    SvaraRadera
  2. Tack tack, värsta var ju att våra först gäster på backen var först en huggorm o sen en snok...

    SvaraRadera