Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

onsdag 15 juni 2011

Svettas som en Gris

Fast det blivit svalare ute så går jag ändå och svettas som en gris. Det hjälper inte precis när dom andra har kyligt och jag hett. Men fläkten måste jag ha på annors får jag värme slag.

Jag håller på att förbereda Ronjas 2 års kalas, som tur blir vi inte så många i år så vi kan ha släkt & vänner sammtidigt. Fast 20 st är ju kanska många ändå. Har tänkt bjuda på en grön sallad som man kan fylla med räkor, feta, lök, korv osv Till dessert har vi prinsess kaka och kranse kake. Så de blir änkelt men ändå gott. Huvudsaken att Ronja får sitt kalas, för skulle vi skuta på de så skulle de kracha med flytt & baby. Fast andra tycker att jag borde avboka att int kommer hon ändå att komma ihåg så vill jag ändå att hon skall få sitt kalas. Fester är alltid viktigt att ha i sitt liv.

En helt sjuk grej jag bara måste berätta. Min mammas kusin (namn inte nämnes) hade brytit sig in i mina syskons hus, medan de då inte var hemma. Min syrra hade varit på jobb och därför sovit i stan och min bror hade kvällen innan haft supfest tillsammans med mammas kusins barn vilket hade lätt till att då huset inte var så rent som de varit efter att min syrra storstädat i 2 veckor.... Nå anyway min mammas kusin (syns på övervaktnings kamera) hade gått in och tittat in i alla rum och sedan gått in i min syrras rum var hennes flickvän ligger och sover. Flickvännen vakna i shock att en vilt främmande tant skriker på engelska de fulaste sakerna bla ifall mamma hade varit i liv och sätt detta hus hade hon dött på nytt. samt skrikit massor skit om min syrra. Kan int förstå de... Hade de varit jag i den sängen hade jag tagit pesis mailan försvarat mig mot inbrottet och sedan ring polisen. Kan int förstå att folk kan göra så. (jag var inte på plats har hört detta av mina syskon)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar