Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

fredag 17 juni 2011

bekymmer osv

Går hela tiden o tänkter på vad om.... Babyn kommer aldeles för tidigt är nu bara 33+3. Håppas att ungen skulle i allafall vänta till över vecka 35. Har haft lite känsla att det är inte mycket kvar.

Vet att överlevnads chansen är nu typ 99 % men ändå så är det framtida begymmer som nu oroar mig. Som tex blir de sen en längre sjukhus vistelse, kommer ungen ha neurologiska problem i framtiden osv. om 25 dagar är jag ju 37+0 och de var samma som Ronja var när hon föddes. 25 dagar till skulle vara en dröm :-)

Läste igenom gamla inlägg och märkte att jag har ju inte nämnt Ronjas roligaste hyss. Ett tag sen när hon skulle hjälpa mig att städa så beslöt on sig att städa pappas skrivbord. De låg en del mynt på den så hon gick snällt till sitt rum tillbaka kom hon med spargrisen och sen började hon rädda papps fd mynt :-D

Idag skall jag fortsätta förberede Ronjas 2 års kalas för imorgån. Ronjas famo kommer snart och hjälper, så är det lite lättare att fixa allt klart.

Min man hade en blond stund tidigt i dag (10 tiden) jag sa att ungen hade sjunkit djupare då svara han kan man int få upp den tex med att du hänger upp o ner..... han hade ju just vaknat o var lite yr. men jag fick ett gott skratt :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar